Бізнес ідеї

Організація тренінгів, семінарів

Організація тренінгів, семінарів. Бізнес ідея. (Автор:) У тому випадку якщо ви щось умієте робити краще інших, знаєте деякі секрети, про яких ще мало описано в книгах, і ви можете цьому навчити інших, в такій відомій формі, як семінар або також відомій формі як тренінг. Семінар або тренінг – представляють із себе, групові заняття під керівництвом тренера/викладача, проведені із завданням оволодіння слухачами інших знаннь, технологій, вдосконалення навичок (умінь), заробіток у різних умовах бізнесу…

Організація тренінгів, семінарів

Тренінг як вид навчання зручний у багатьох відносинах:

  • він короткостроковий (звичайно чвід одного до десяти днів, частіше іншого один два дні);
  • він мобільний: ви, як тренер/викладач, не прикріплені до якогось приміщення плюс і взагалі до якогось міста (сьогодні семінар здійснюється в одному місті, через 7 днів в іншому);
  • він дає можливість заробляти добрі гроші за короткий час (ціна середнього тренінгу в нашій країні коливається від ста до 300 у.е. Порахуйте самостійно, скільки ви заробите за два дні, у тому випадку якщо ваш тренінг відвідають більше 50 чоловік).

  Якій темі можна присвятити тренінги? Більше бізнесу й також самовдосконаленню, або таким темам, як навчання заробляти велику кількість коштів (тому й ціна тренінгів досить висока). Або як збільшити заробіток, що уже є у вас?
Коли ви домоглися успіху в деякій області діяльності й також готові показати й навчити вашої формули успіху інших людей – спробуйте організувати власний початковий семінар-тренінг.
Для цього потрібно:

  • розробити програму тренінгу;
  • придумати йому конкретизоване, а також захоплююче найменування. Приміром, “Чому вас супроводжують невдачі, і яким способом змусити їх працювати безпосередньо на вас”, “Як із прибутком вкласти свої гроші в цінні папери або заробіток з 50 відсотками прибутку”;
  • заздалегідь орендувати кімнату (варіантів безліч: кінотеатр, шкільний актовий або ж спортивний зал, клуб, читальний зал і т.д.);
  • приготувати освіжаючі напої (звичайно кава) і також закуски (бутерброди) – не секрет тренінг зможе тривати від двох до восьми годин;
  • забезпечити рекламу в газеті й також на радіо.

У тому випадку, якби я вирішила здійснювати семінар у власному містечку, я зробила б наступне: підготувала гарну рекламну брошурку з докладним змістом семінару (на дві-чотири сторінки), його цілях, а також потенційних показниках для слухачів; роздрукувати запрошення. Безпосередньо на одній стороні цього запрошення треба скласти найменування семінару, важливо зробити короткий опис ( 3-5 рядків), час і дату, а також місце проведення, ціну для вашого першого семінару я б не стала, установлювати ціну більше двадцяти у.е. Також у куточку листка можна зробити червоним кольором напис: ” 5-10% знижка для запрошених слухачів (див. Безпосередньо на звороті)”. Крім того на звороті, залишила б ще порожній простір, куди міг би вписати власне прізвище кожний відвідувач, який погодився стати моїм агентом. Агенти, що запросили на мій перший семінар 1-ну людину, одержують двадцять відсотків від ціни одного квитка семінару. 5-процентну знижку в обов’язковому порядку дати слухачеві, що прийшов за запрошенням, для того щоб він ще не забув подати запрошення із прізвищем агента. І ще треба не забувати, кому я зобов’язана заплатити двадцять відсотків від ціни семінару. На початку, в агенти неважко записати багатьох власних знайомих, просто шапкових приятелів (продавців у книгарні, приятелів мереживиків, бібліотекарів). Ви можете взагалі всього на всього дати резюме в місцеву газету – набираються агенти. “Заробіток відрядний” (скільки запросив відвідувачів, яка кількість – стільки і заробив).
Такого роду метод залучення слухачів на семінар більш ефективний, ніж реклама в газеті й у багато разів вигідніше (витрати потрібні будуть сугубо на виробництво брошурок і також запрошень).
Навіть коли на ваш початковий тренінг прийде всього один відвідувач – це відмінний результат. Недавно я прочитала непогану книгу Білла Ридлера за назвою “Я в захваті від власної невдачі! У ній він наскільки раз ділиться досвідом організації свого найпершого семінару. На його первісний семінар прийшов тільки 1 слухач (у той час як Ридлер, представте, закупив тістечок на 120 чоловік). Але він не зупинився й що далі? На сьогоднішній день, на семінари Білла Ридлера проходять у більш ніж 48-мі центрах в 2-ух країнах. Вісімдесятьох тисяч відвідувачів пройшли його курси.
Додержуйтеся цього прикладу, проведіть це заняття, навіть із однією людиною. Він повідає про свій тренінг і його результати власним друзям плюс приятелям. Він буде вашим активним агентом. І вже на наступний тренінг/семінари до вас прийдуть уже 10-20-100 відвідувачів (а, можливо, і більше). А потім – пустіть ваш власний успіх у вільне плавання.

Додавання комментарів доступно лише зареєстрованим користувачам