Корисні статті

Що таке портфоліо?

Хочете залучити нових замовників? Вірний шлях – це надати потенційному клієнту приклади ваших, вже готових робіт, зібраних в одному портфоліо . Адже портфоліо, це, перш за все, демонстрація ваших талантів і можливість показати всі професійні навички. Можна з упевненістю говорити про те, що той, хто потребує якісного контенту, звернеться до людини, якій є що показати а не до того, хто просто розповідає який він хороший копірайтер, при цьому, не має ніякого підтвердження його слів.

Далеко не кожен, навіть дуже хороший фрілансер, має своє портфоліо. І саме навіть будучи новачком але маючи парочку хороших прикладів, ваші шанси обійти професіонала досить великі. Для того, щоб підкріпити кожен текст, представлений в портфоліо, попросіть у колишніх замовників написати відгуки про вашу роботу. Тим самим, шанси на те, що замовлення буде вашим збільшуються в кілька разів.

Що таке портфоліо

Безумовно, можна мати талант писати якісні тексти, і при цьому не мати великої кількості бажаючих на замовлення. Чому так? Причина криється в самому відношенні до роботи. Якщо ви вже вирішили, що фріланс це ваше покликання, значить необхідно відповідально поставитися до всього, що з цим пов’язано. Ось і виходить, що досвідчений копірайтер, який не має портфоліо, ніби заявляє про те, що його завдання писати на задану тем, у вузьких рамках. Більше його нічого не цікавить. Хіба може бути таким професіонал? І навпаки, людина, копітко збирає слова в якісний контент, що стежить за всім, що стосується його сфери діяльності і втілюючи все це в життя, зокрема створює портфоліо – створює враження розумної і відповідально автора.

Як і в будь-якій справі, у фрілансі, головне не перестаратися. Ви новачок? – Не женіться за дорогими замовленнями з безліччю вимог, починайте з простеньких робіт і поступово пробуйте свої сили. Ви професіонал у написанні якісних продажів або SEO статей? – Для створення портфоліо, абсолютно непотрібно виконувати безліч простих замовлень, що б напхати велику кількість прикладів. Досить кількох статей, але якісних і з хорошими відгуками, для того, щоб до вас зверталися замовники. Приміром можете зайти на біржу контенту Аdvego і підглянути різні підходи інших користувачів ресурсу.

Крім хорошого портфоліо, важливо знати як правильно себе подати. У вас може бути матеріал откутюр, але при цьому ви не можете пояснити замовникові, скільки коштує ваша робота, в які терміни вона буде виконана, а при розмові з ним не можете зв’язати двох слів – скоріше всього цього клієнта ви бачите в останній раз. Задайте собі планку, вибравши золоту середину за вартістю. Не завищувати сильно ціну, але і не здумайте продавати свій талант, за копійки аби заробити хоч щось. Виконуйте роботу в чітко встановлені терміни. І використовуйте все своє красномовство при спілкуванні з звернулися до вас замовником.

Висновки з усього вищесказаного такі: Портфоліо – показник вашого таланту. Надайте всього кілька робіт, але з безліччю хороших відгуків, підкріпите його правильно поставленою мовою і посмішкою – і попит на вашу працю зросте в кілька разів.

Додавання комментарів доступно лише зареєстрованим користувачам