Заробіток на сайті

На чому заробляють сайти?

Як заробляють сайти, які плюси у тих чи інших способах заробітку, а також ретельно по самих схемах. Для середнього інтернет-сайту дохід на місяць має бути 100-300 баксів, і коли реально утримувати не один а два-три або ж більш сайтів, то заробіток буде в рази більше.
Приклади як і на чому заробляють інтернет-сайти?
Перший спосіб – спосіб конвертації, іншими словами перенаправлення з вашого сайту на інші ресурси пошукового трафіку. Наприклад, банери і контекстна реклама, партнерські програми. Реалізується все це таким способом: ви розміщуєте на власному ресурсі матеріали рекламного напрямку, ваші користувачі на них «клікають», таким чином, потрапляючи на другий рекламований веб ресурс – це і є продаж трафіку.

На чому заробляють сайти?

Другий спосіб – продавати зі сторінок вашого інтернет-сайту сторонні посилання. Такий шлях заробітку полягає в тому, що SEO – фахівці, особливо якщо вони займаються оптимізацією і просуванням WEB – порталів, готові купувати місця на сторонніх сайтах, з різними показниками як відвідуваності так і авторитетності в пошукових системах. Таким способом, вони направляють гіперпосилання на свої веб-сайти. Ресурси, які вони просувають, завдяки цьому зможуть піднятися вгору в списку пошукових систем.

Наведу приклад: для Яндекса авторитетність інтернет-сайту диктується «тематичним індексом цитування» тІЦ, а для пошуковика Google – (PR) “PageRank”. Дізнатися показники свого веб-сайту тІЦ і PR, можна скориставшись сервісом з визначення параметрів веб-ресурсів. Уважно подивіться на свій інтернет-сайт, ви маєте можливість без проблем, скористатися конвертацією трафіку, коли у вас високі показники тІЦ і PR, відвідуваності. Якщо ж безпосередньо на ваш веб-ресурс користувачі заходять не надто часто (менше 100 відвідувачів на добу), слід поєднати продаж посилань разом з перенаправленням або продажем трафіку. Часто буває так, що веб-ресурс виводиться десь наприкінці пошукового списку, і трафік в даному випадку мінімальний, тоді єдина альтернатива заробити – продавати посилання зі свого сайту, прибуток у цьому випадку. залежатиме безпосередньо від показників тІЦ і PR. Так як, на їхньої основі, біржі з куплі-продажу формують ціни.
Далі повернемося до продажу трафіку. Вибираючи цей метод, пам’ятайте, що найбільш хороший інструмент для монетизації сайту – це контекстна реклама, ось чому основний акцент варто здійснювати на контексті. Основна перевага цієї реклами – максимально високий ступінь фінансової віддачі.
Контекстна реклама – це пара малих текстових блоків у яких розміщуються оголошення, в яких присутні активні посилання на інші ресурси, які себе рекламують. Ці оголошення складаються з певної тематики інтернет-сайту, в тому місці, де ви бажаєте, головне аби була якісна «кликабельность» візитерів. Таким чином, кліки читачів на будь-яке оголошення оплачує система-біржа контекстної реклами. Ціна 1-го кліка буває різною – від десяти центів, до 1 $ і більше.
Ось вам ще третій спосіб – банерні мережі. Суть типу методу полягає ось у чому: ви на своєму веб-ресурсі розміщуєте банер, і таким способом набираєте покази. Після того як ви зберете максимальне число цих показів, зможете звертатися в банерну біржу і продати їх. Коштують вони звичайно не завжди дорого, ось чому якщо у вас їх менше ста тисяч, можете взагалі не пробувати. Якщо на вашому ресурсі безперервна аудиторія, в цьому випадку ви в стані на цьому заробити, відомо такі відвідувачі фактично не клацають на рекламу, але завжди і стабільно гортають сторінки. Поліпшити відвідуваність веб-сайту можуть допомогти соціальні мережі, можна створити групу і помістити там опис та адресу свого інтернет-сайту, ваші друзі можуть допомогти його розрекламувати.
Між рекламними майданчиками та рекламодавцями існують посередники. Такі рекламні сайти або блоги в мережі називають брокерами. Спосіб заробити, продаючи місця на посилання можна віднести до елементарних. Якщо ваш сайт проіндексовані в Яндексі, це означає, що він сто відсотків принесе вам прибуток незалежно від його відвідуваності. Наприклад, ваш сайт робиться з двадцяти сторінок і не має будь-яких показників (ТІЦ і PR рівні нулю), все одно стане приносити дохід. І нехай сума вийде мінімальною. Зате, можливо, покриє витрати на домен та хостинг. Ну а якщо ви збільшите показники так, щоб вони були мінімум вище нуля, то ваш дохід збільшиться в рази.
Інструменти, які допоможуть заробити на рекламі.
Потрібно врахувати, що організувати блог або веб-ресурс і вже наступного дня почати заробляти – фактично не вийде. Для того як мінімум потрібно досягти індексації сайту в головних пошукових системах. А максимум – прикладіть старання, для того щоб ваш блог зайняв гідне простір в пошукових системах, і набирав велику кількість посилань з інших сайтів. Тоді у цікавить вас сайту піднімуться як ТІЦ, так і PR. І що не менш важливо – на нього стануть заходити люди.
Крім згаданих шляхів заробити на веб-ресурсі, ви знайдете і інші варіанти отримання фінансової вигоди, однак, вони вимагають значних грошових вкладень.
Останній шлях – непрямі способи заробітку. Всі три перераховані вище методи дають можливість роздобути прибуток з потрібного ресурсу. Але знайдуться і іншого роду пасивні варіанти, тепер ви зможете довідатися основну інформацію про них.
Наприклад, пропонувати інфо-товари. Просто берете і розміщуєте на вашому сайті рекламу на самому видному місці з партнерським посиланням і заробляєте собі гроші на відсотках з цих продажів. Пам’ятайте, що особливо важливий аспект – це відвідуваність потрібного ресурсу. Все досить логічно – чим більша кількість користувачів заходять на ваш сайт, тим більша кількість ви заробите. Це звичайно не всі способи заробітку на власному ресурсі, існує ще безліч різних способів – але всі вони залежать від відвідуваності і авторитетності (тІЦ і PR) веб-ресурсу.

Додавання комментарів доступно лише зареєстрованим користувачам