Що з себе являє тИЦ і PR?

Що собою являє тІЦ і PR? Інформер тІЦ а також PR – це основні показники веб-ресурсу: тематичний індекс цитування це – тІЦ Яндексу і також PR пошукової системи Google.
Page Rank – з себе представляє алгоритм обліку всіх зовнішніх посилань від організації Google. PR розраховується для кожної сторінки інтернет-сайту, на яких розташовані посилання на цю сторінку. Тобто чим більша кількість PR у сторінки, яка безпосередньо на Вас посилається, тим більш хороший ефект це дасть значенню Page Rank інтересуючого вас веб-ресурсу.
Page Rank кожної сторінки можна просто з’ясувати за допомогою власних дата-центрів Google. Будь-яка сторінка несе PR від нуля до десяти. При цьому, коли показники PR 1, 2, 3, 4 для російськомовних ресурсів досяжні без зайвих проблем, але щоб яка-небудь сторіночка сайту придбала хот б п’ять PR, знадобиться добре попотіти!

Що таке ТІЦ і PR?

У чистій формі значення PR означає виключно число зовнішніх посилань на веб ресурс, крім того Google Toolbar перетворює всі ці значення на показник з одного до десяти. Далі поговоримо детальніше, що ж із себе представляє тІЦ а також PR.

Кількість посилань (Значення PR)
1 – 10, (1)
10 – 100, (2)
100 – 1000, (3)
1000 – 10 000, (4)
. . .
По закінченні того, як вийшов алгоритм став введений в систему Google, Page Rank (PR) визначав позиції веб-ресурсів на видачі спеціалізуються за запитами. На сьогодні на позиції веб-ресурсів впливає не стільки PR, але й також фактори оптимізації вебресурсу, контент і т. д. У цьому випадку PR застосовується для визначення авторитетності сайту, наприклад при купівлі-продажу посилань, ми визначивши PR сайту можемо побачити чи варто придбати тут посилання або ж ні.
Перераховується показник PR нечасто (за деякими даними раз на 4-6 місяців), втім сама Пошукова система Google, облік зовнішніх посилань веде у багато разів частіше.
ТІЦ – тематичний індекс цитування – з себе представляє родич або аналог Page Rank, який створений Пошукової системою Яндекс. На відміну від Page Rank (PR) Google Яндекс розраховує авторитетність всього інтернет-сайту цілком і повністю, а не для будь або кожної з окремо сторінки.
Безпосередньо на результати пошуку і видачі в Яндексі показник тІЦ ще не робить вплив, а просто застосовується тільки для ранжирування веб-ресурсів в Каталозі Яндекс. Значення тІЦ вашого сайту без проблем нескладно з’ясувати за допомогою самих різних тулбарів, начебто Яндекс. Бару, крім того безпосередньо на порталі пошукової системи Яндекс.
В дійсності тІЦ застосовується Веб-майстрами в тих самих випадках, що і Page Rank Google. Визначаємо авторитетність інтернет-сайту плюс Продаємо посилання.
Наскільки ви вже усвідомили, чим більш великий показник тІЦ а також PR інтернет-сайту, тим краща ймовірність заробити Пристойні грошові кошти. Наприклад, посилання з російськомовного веб ресурсу PR чотири, вийде Приносити близько 30 $ щомісячно, крім того коли такого роду посилань п’ять-шість а також веб-ресурсів не 1, а кілька? Робимо висновки! Про те яким способом і яким шляхом поліпшити дані показники читайте в наших наступних постах.

Поділися статтею з друзями

Leave a Reply

Войти с помощью: 

Your email address will not be published. Required fields are marked *